Højere træfsikkerhed med brugerdreven innovation
- Træfsikkerheden i udviklingen af nye produkter bliver højere.
De seneste år har Easyfood A/S arbejdet meget med brugerdreven innovation og vil ”dyrke” den endnu mere fremover, fortæller adm. direktør Flemming Paasch og siger videre:
- Vi vil også gerne have fingeren på pulsen om, hvilke opgaver der skal løses ude hos forbrugerne. Tidligere har vi fokuseret på vores b-t-b kunder og udviklet sammen med dem. Nu arbejder vi sammen med antropologer fra Aarhus-firmaet Changepilot om at skabe en tættere kontakt til forbrugerne og få indsigt ikke kun i, hvilke krav de stiller lige nu, men nok så vigtigt: Hvilke behov forbrugerne endnu ikke har fundet ud af, de har eller vil få i fremtiden.
Fremadrettet vil Easyfood have sit eget korps af observatører til at forestå en del af denne brugerdrevne innovation.
- På den måde får vi forbrugeradfærd helt ind i hjertet af virksomheden, siger Flemming Paasch.
December 2011