dot_animation
20.5.2019
2:59

Hvordan står det til med innovationen? 

Involverer virksomhederne medarbejderne i udviklingen af nye services? Er de gode til at skabe værdi i deres innovationsproces?

Innovationsnetværket Service Platform har fået udarbejdet et nyt måleredskab, som kan give servicevirksomheder en klar pejling på, hvordan det står til med deres serviceinnovation. Målingen vil således kunne identificere serviceinnovationsniveauet for en virksomhed og sætte det i forhold til andre servicevirksomheder, således at man kan få en fornemmelse af, hvor der er plads til forbedringer.

Man udfylder et spørgeskema om serviceinnovation i virksomheden, og derefter sammenlignes de indtastede informationer med alle de virksomheder, der tidligere også har udfyldt serviceinnovationsmålingen.

Samlet beskrivelse

- Vi håber, at rigtig mange virksomheder tager imod tilbuddet om en serviceinnovationsmåling. Alle virksomheder, der deltager i målingen, modtager en samlet beskrivelse af resultaterne og vil kunne sammenligne deres egne målinger med andre virksomheders via Service Platforms hjemmeside, fortæller Mette Abrahamsen, der er netværksleder i det landsdækkende innovationsnetværk.

Service Platform har tidligere gennemført en serviceinnovationsmåling blandt et udsnit af netværkets medlemsvirksomheder.

Juni 2012

 

Støt MagasinetInnovation.dk med en donation - klik her.

Læs også: